Äntligen öveeeer

Äntligen är man hemma efter en heemsk jobbhelg, lr inte hemma i gävle men hemma i akalla=) Började ju me fastning i fredags, vilket gick bra till en början men räknade inte med att med grinig pms och ökad träningsdos så va bantning inte den bästa metoden för att lyckas på.. så nu på kvällen kunde ja inte hålla mig utan vräkte i mig massa skit.. uscha på mig, men så glad man kunde bli för lite käk då.. helt sjuk va mat kan göra för humöret..=) kände inte ens igen mig själv, ja kände mig så bitter å hemsk som man bara kunde göra=S men imorn så kommer ja inte må bra av att ja bröt min fastning.. så nu blire hårdträning 5 dagar nästa vecka som straff, och massa plugggg;)

Imorn åker ja hem till gävle oxå, har saknat min emma å bästa cappikulan jättemkt, speciellt när man mått dålig som denna helg.. så bara så du vet så kommer ja å våldgästar er snart<3

Nu er lite bloggläsning å sen sova, blir nog en låång dag imorn.. får ju åka kommunalt hem oxå.. massa tåg å buss å skit.. stackars bortskämda jag som vant mig alldeles för snabbt att ha bil;)

Gonatt=D


Kommentarer
Postat av: caroline

oh lilla gumman!! :D hoppas du får det mys med alla i gävle sen!! =) Stackare!! Vilken helg! :/



Hoppas veckan blir bättre!!! :D pussar och kramar

2010-04-26 @ 10:05:48
Postat av: emma

gummsan när kommer du tillbaka till Gävle, jag vill ha dej här nu, mega härigt väder jö :D Puss

2010-04-26 @ 11:10:26
URL: http://emmi08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0