Godmorgon

Godmorgon=) dags å käka frukost å gå till skolan snart.. jag brukar alltid ligga å snoza i typ 45 min men idag vågade ja inte när ja inte riktigt vet om telefonen tillåter mig att vara så lat;) Blev glad av att solen lös iaf, man blir så mkt gladare då.. idag blire iaf till att gå ner till systemet å inhandla lite till imorn, även tvättning och lite spinning skall hinnas med=D
Å by the way så har ja inte förstått mig på mobiljäveln än, vet ju inte ens hur man sätter på ljudlös:S
Dags å sminka mig nu så man slipper stressa till skolan sen..

 XoXo

Kommentarer
Postat av: caroline

man brukar hålla i en knapp ;) typ stjärna eller något sånt brukar det vara :D en lång stund då brukar det bli tyst på telefonen :P Hoppas ni får det superkul i morgon !! Hoppas du inte har skola så du kanske hinner runt en sväng när jag flyttstädar!! :D <3

2010-04-20 @ 19:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0