Bitterfitta nr 1

Nyss hemkommen från jobbet, och gissa om ja e glad att va hemma=) Först fick ja åka tåg till jobbet, å såååå mkt folk så man nästan fick klaustrofobi.. väl på jobbet så fick ja inte jobba me han ja skulle för han hade åkt på njursten.. skitkul, så då vare bara å jobba me en ny, å jag som suger på nya safesystemet i kassan=S allt som krånglat HAR krånglat idag + att d va skiitmkt folk.. och när man inte äter mat och när man har pms och ont i ryggen å magen så orkar man inte me krångel å dryga kunder=P Gick och skulle köpa värktabletter nere i ringen på lunchen idag å då gick ja förbi systemet och gissa om inte heeeela söder va där för d va världens längsta kö, den ringlade sig ca 50 m utanför bolaget.. skulle aldrig nånsin ställt mig i den kön=S
Hoppas att dagen imorgon blir bättre för idag har jag nog inte vart världens trevligaste kan ja tro=P
Nu ska ja gå lägga mig å dö i sängen å gräva ner mina bekymmer!!

Gonatt=D


Kommentarer
Postat av: banan

hahahahahahahahahahahahahahahahahaaaaaaa

2010-04-25 @ 19:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0