Dammiddag=D

Godmorgon.. är ledig idag och självklart vaknar man tiidtigt, så typiskt för att om ja skulle vart tvungen å vakna tidigt så skulle ja va ubeertrött nu=) Iaf så är dagen fullt upptagen, ska hinna plugga lite om ja orkar, sen gå förbi Grodan (bilen) för å se om den e klar å samtidigt gå upp å säga hej till min söta carro som snart ska komma å bo hos mig när hon har skola, superskoj=D och tillsist gå till sannapanna å trixa lite, så första cidern knäcks nog ganska tidigt idag.. fan va vi ska ha skoj.. Hoppas boysen är duktiga ikväll å vi får se mycke huud;)
Jag tror nog att ja lämnar min fina nya mobil hemma ikväll, vill ju inte tappa den d första ja gör och den e alldeles för stoor för att ha i Bhn som ja brukar=D så d e tur att man har kvar den gamla som partymobil, för ikväll blir det inte lugnt=P


Boys å massa hud hoppas vi på ikväll;)


Fest i höstas me några av sötnötterna=)


Ubergammal partybild som blondie=D

Dags för frulle å lite nytta
XoXo


Kommentarer
Postat av: caroline

finmarie!! :D hoppas ni har superkul ikväll!! :D Kul att du kom förbi idag! <3

2010-04-21 @ 20:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0