Gladare

Pratade nyss me min favorit, å dagen känns genast mkt bättre.. vi ska ta en sväng ut förmodligen ikväll till heartis för å se lite folk.. men grillningen skippar vi, d blir stekpannan istället men d går ju bra d me.. vädret e ju inte d varmaste så d blir nog bara kallt å va ute å hålla på me grillar å allt=) 

Vad skulle ja göra utan min gumma.. hade d inte vart för henne så hade ja nog bott kvar hemma och jobbat kvar på konsum.. vilket inte hade kännts allt för bra för mitt psyke.. å ta nu inte illa upp kära lilla mamma=P Men iaf så e jag så glad att jag stalkade efter henne ända till gävle, mitt absolut bästa beslut:)


<3<3<3


Kommentarer
Postat av: caroline

har också kännt mig megadepp idag! :/ Saknar er och Malin! Hoppas ni får en supermysig kväll!! <3

2010-04-30 @ 17:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0