Hem ljuva hem=D

Sitter i min älskade soffa och njuter av lugnet=D Dagen började av att vi fick morgonbesök kl 8.30 av min brorson å svägerska som skulle till tandläkarn, och gissa om jag var trött, såg ut som ett lik när jag kollade mig i spegeln;P Därefter åkte jag till kista centrum och kollade runt lite, klippte mig även, känns som ja knappt har nå hår kvar, frisören tyckte ja hade såååå slitet hår.. hmmz ska man tro på d hehe jaa för ja har knappt kunnat borsta ut håret på länge;D och kan tyvärr inte lägga ut nå bilder här heller då kameran har pajjat och ja måste köpa ny=/ men iaf, efter frisören så kom min svägerska till kista från tandläkarn så då blev det lunch, mumma men såå mkt mat man fick=D kände mig som en uppstoppad chorizo efter d=P slutligen vart det hemgång mot mitt kära gävle me tåg, så va hemma vid 17, bara hem å lämna väskan för att sedan ta sig ner till gymmet för lite cirkelfys.. kan bara säga att d va sjuuuukt jobbigt, så ja hoppas ja kan köra skivstång imorn iaf=D

By the way så känner jag mig mkt bättre nu och måste inte längre anstränga mig för att vara trevlig mot folk, shit va hemskt d vart å känna så.. ja som nästan ALLTID e glad annars=D jar dock fortfarande sötsug abstinens efter både sötsaker å fest .. men men d e bara å stå emot;)

Nu vart d väldigt lång inlägg märker jag men d e så när man inte har vart hemma å levt lyxstudent, har ju vart en hard working women som slitit på jobbet:P men nu ere nog lyxliv som gäller igen i 2 veckor=D

NU dusch å sängen för imorn ska ja till sanna å plugga å sen till skolan=)


Hittade denna gamla bild, och om man bortser från färgen så har jag nästan samma frisyr nu som ovan..
 så nu måste man va noga att få bort luggen me hårspännen om man inte ska se all för muppig ut;P

Godnatt:D



Kommentarer
Postat av: emma

hehe jasså har du klippt lugg va najs :D man gör alltid samma misstag, för luggen e alltid i vägen men söt i lugg e du jö helt klart :D

2010-04-27 @ 14:26:30
URL: http://emmi08.blogg.se/
Postat av: caroline

Gumman du är glad hihi håret hinner nog växa ut innan vi ses ;) hoppas det gick bra med plugget!!:D puss på er.

2010-04-27 @ 19:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0