Hemma igen=)

Äntligen hemma efter en lååång dag i skolan, först föreläsning om kvantitativa metoder som var urtråkig sen lunch me sanna, tanken var att vi skulle plugga i bibblan men d vart mest snack.. Malin va oxå där så d vart massa skojprat, stackarn som va där för å plugga=D Efter d vart d stan en sväng för å leta nytt abbonemang till mobilen, och tror d nog får bli samma skit som ja har idag för han på phonehouse tyckte att d skulle bli alldeles för dyrt me kontantkort så mkt som ja ringer=P så nu e ja sugen på Ericson X10.. får se hur d blir;)
Ikväll blire träning igen och då ska nog min gumma följa me, skojj=D Å nu ere inte långt kvar till dammiddagen oxå, då blire feest igen.. 


Denna suktar jag efter nu;)

Aja hörs sen

XoXo


Kommentarer
Postat av: Caroline

heluuu snygging!!!

Kul att du uppdaterar så mycket!!! :D me like a lot!! Jag ska flyttstäda på onsdag! Kom då gärna förbi och säg hej så jag får ge dig en kram!!! :D puss och kram i massor!!!

2010-04-19 @ 17:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0