Morgonpigg?

Hmmz.. nja ganska iaf=) hade ju nattsällskap inatt av sanni, lr iaf halva natten för stackarn mådde dåligt å gick å la sig i soffan=( vi gick upp 7.40, fattar inte ens att ja kom upp så tidigt när jag är ledig idag, men hon tyckte vi skulle upp å plugga;) så då vare bara å gå upp, diskade och bakade scones kl 8;) så d vart sconesfrukost me ost 8.30 d ni=D så nu blire snart plugg igen.. senare måste ja iväg å kolla till grodan, vill ju kunna köra henne snart.. abstinens typ=) ikväll blire träning, spinning.. måste ju bränna bort min lyxfrukost;P d blir även spinning imorn me min gumma hoppas jag.. så boka passet idag emma!;)

Nu ska ja va duktig å plugga=D

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0