Ny mobil:D

Så nu har man vart impulsiv igeen å köpt mobilen som e på bilden nedan.. ja som skulle ha kontantkort å d skulle bli jättebilligt.. men nej nej.. =) så nu ska ja lära mig en ericsson, hmmz d va länge sen ja hade d, å ja som aldrig skulle ha en ericsson igen;P
Men iaf så var ja å emma ner på friskis å tränade, skitskoj att hon följde me å hon va jätteduktig.. vill också ha en sån kropp när man fött barn.. hon e så fin min gumma=D Hon tyckte oxå att ja va väldigt dryg inne på Trebutiken men d får man vara mot försäljare för dom luras ju hela tiden iaf:D först vare en ny kille där som va supersöt å d va hans första dag på jobbet å dagen har nog inte vart så lätt för honom för han lyckades sätta på ett larm som dom inte kunde stänga av så stackarn vart heeelt röd i ansiktet hehe.. men han va sjuk söt så man hade ju lite å kolla på medans vi väntade på att larmet skulle sluta tjuta:D

Nä nu ska ja pilla på min mobil:D tjing
XoXo

Kommentarer
Postat av: caroline

hahahahahhah stackars kille!! hahahah



Kul med ny mobil gumman!! :D hejja ericsson!! :D

va roligt att emma kan böjra träna med dig nu! :D



puss på re!!

2010-04-19 @ 20:36:47
Postat av: emma

<3 mitt söthjärta :) Va jättekul att börja träna igen :D å jag hoppas vi kan komma iväg nån dag i veckan tillsammans iaf:) haha å killen i mobilaffären kanske vore nått för dej, han verka helgo :D

Puss söt

2010-04-19 @ 20:40:06
URL: http://emmi08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0