Spinning

Hemma från spinningen nu.. jag kan inte rekomendera att köra spinning dagen efter fest och absolut inte med träningsvärk i benen=S men nu e ja klar så d känns skönt att jag va ner iaf.. var även förbi å köpte 1 vecka cambridge oxå så från imorn så blire fasta i en vecka.. känns som ja behöver d just nu, har blivit alldeles för mkt av d goda den senaste tiden=/

Kul att grodan hade nått jäkla fel på insprutningen, hmmz vet inte riktig va d e mer än att d e dyrt å fixa.. skitkul.. om d endå kunde räcka me att grodan kommer kosta pengar, min kamera har ju dött oxå och så vet ja inte vart ja lagt min gamla mobil som ja tog med mig igår till malin.. livet e hårt ibland=S Så nu blire till å åka tåg hem till stockholm i helgen, känns konstigt var ju ett tag sen;)

Men nu ska ja hoppa in i duschen å lägga mig å dö isoffan, känns ganska välförtjänt efter den här dagen=D

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0