Tantvarning

Rastlöös man kan vara då.. varför kunde man inte få sova länge ida så dagen inte blir så lång=) var iaf ute och gick en powerwalk med mina kära kärringstavar.. pinsamt vare, fick ha keps så ingen skulle se mig, å självklart gåre förbi ett gäng me snygga killar när man ser ut som man gör dagen efter fest och när man har stavarna..=/ D enda personerna ja såg som hade stavar var gamlingar på typ 80 år, vilket gjorde att ja genast åldrades med typ 50 år.. men som sagt va gör man inte för beach 2010, har blivit lite väääl mkt av det goda senaste tiden, för mkt festande, så d känns som att träningen bara slås ut av festandet;( men d e bara att tagga på för på onsdag ere dammiddag å då ska vi festa gärnet.. men efter d då jäklar ska ja va vit ett tag.. hmmz;)


Gårdagens outfit.. kände mig som en tant även igår=)


Kommentarer
Postat av: Jeanette

stavar är BÄST!!!!

2010-04-18 @ 14:39:12
Postat av: emma

Göllunge:) hoppas ni hade grymt igår:)snart e det dax för mig att festa loss med min favvoflicka:)

2010-04-18 @ 17:58:28
URL: http://emmi08.blogg.se/
Postat av: sannapanna

snygg juueee baby :)

2010-04-18 @ 23:21:00
URL: http://sannaluundbergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0