Träningsvärk

Dagen har bestått av skola 9-12 sen lunch me min gumma och lite mys me min lille fis.. han växer så d knakar nu så d ska bli intressant å se hur stor han har blivit på fredag då dom ska till bvc=D Efter beöket hos emz vart d powernap på 20 min för att sedan gå ner till först systemet å sen ett skivstång/kondtionspass 75 min.. kan säga att d kändes liite strange å köpa cider å sen slita på gymmet=P men gissa om d va jobbigt å träna idag, hade ju redan grym träningsvärk från igår.. men skam den som ger sig;)
Imorgon är det oxå den efterlängtade dammidagen så då blire feest.. hoppas d blir riktigt skoj, synd bara att inte carro kunde va me=( men kanske hinner träffa sötisen en sväng imorgon på dagen då hon ska upp å städa ur lägenheten=)


Mys me bästa cappe innan han vart liiite puttrig =D


Supergott å supersommrigt=D

XoXo


Kommentarer
Postat av: emma

han ser livrädd ut :P måste vart din blixt på mobilkameran;D

2010-04-20 @ 21:02:34
URL: http://emmi08.blogg.se/
Postat av: marie

ja men ja hade ju ingen blixt hehe.. han vart nog skraj för min megastora telfon:P

2010-04-20 @ 21:16:35
Postat av: caroline

:D Hoppas vi ses idag!! :D wiiie nu ska jag sätta mig i bilen!! :D

2010-04-21 @ 07:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0