Jahapp=D

Då har man gått å blivit me blogg då;) Min kära lilla sanna tyckte att ja skulle börja skriva ja me så imorse så va hon så gullig och gjorde en till mig.. jättefin blev den, så nu ska ja bara försöka hålla den uppdaterad också.. vi får väl la se;) Men tack för att du gjorde den så fin gumman=)

Jahapp va ska man skriva då, gårdagen började iaf me promenad me emma, cappe å wilma, sen vart d lunch hemma hos henne för att sedan gå ut i parken där lisa väntade me lina.. vi fikade i solen å hade allmänt mys=D Efter d vart d hårdträning på gymmet, 1 pass spinning å sedan skivstång, kan sägaat mina stackars armar e döööda nu=D men iaf, efter d begav ja mej hem till sanna där ja fick stuvade mackaroner å korv, suupergott vare.. kvällen vart slapp, kollade tv mest å pratade:D sov över till idag å kom typ hem nyss.. så nu väntar tvättmaskinen på mig=S

hörs!
XoXo


Kommentarer
Postat av: emma

hej sweet det va på tiden att du firra blogg:) cappe har saknat dej i dag:) puss

2010-04-15 @ 16:08:22
URL: http://emmi08.blogg.se/
Postat av: marie

hehe får se hur bra ja e på att uppdatera då=P å ja har saknat min bästa favoritpojke också.. å dej å wimpa me för den delen=D <3

2010-04-15 @ 19:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0