Godmorgon

Väcktes av klockan kl 9, vill ju inte sova bort hela dagen ju=) lr ja börjar ju jobba 13 så får ju inte sova hur länge som helst iaf;) igår var jag iaf i häggvik å rastade min rastlöshet, så nu har ja köpt slingor, underkläder och ett par supersköna harembyxor, ja vet dom e fula men jääävligt sköna=D å i tisdags när ja va i stan me linn å jeanette så köpte jag torrschampo, dust it och leave in schampo från Tigi.. Torrschampot verkar super, har inte tvättat håret på 3 dagar nu å d ser fortfarande inte äckligt ut=D dom andra två har ja inte testat, d blir väl invigning av dem när ja duschat:D

Nu ska jag fortsätta njuta av min frukost innan ja ska hoppa in i duschen å fixa mig..





XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0