Jordgubbsabstinens

Har jobbat kväll idag å varje gång jag gått förbi panten där glasflaskorna samlas har min abstinens väckts till liv, i vanliga fall så tycker jag inte att d e speciellt gott å bara dricka en massa cider men just denna kan ja dricka hur mkt som helst av.. å d värsta av allt är att den e skiitsvår att få tag på så nästa gång jag besöker valbo ska jag köpa upp alla deras jordgubbscider å bunkra upp så att d finns hemma hos mig vid varje festtillfälle;)

Snart blire sängen, har bytt tid imorn så jobbar kväll då oxå, skönt då slipper ja vakna kl 5, inte riktigt min grej d där å vakna mitt inatten:D

En annan skön sak e att jag kanske får åka hem till gävle redan på måndag efter middagen hos I och B, skulle va superskönt.. men får se hur d blir=D





Känner mig nästan som en alkis med detta cidersug, d e tur att nollningen börjar snart=D


Kanske börjar bli dags att få av sig dessa fula kläder å hoppa i säng, man känner väl sig inte direkt snygg i denna skära orangea tröja.. hmmz va tänkte Coop på när dom valde färg=S=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0