Kvällstvättning=D

Äntligen hemma från jobbet å äntligen är tvättmaskinen klar med mina arbetskläder.. min kära mamma vart nästan förstörd när jag skulle tvätta kl 22 på kvällen, men d va bara å gilla läget för hon kunde inte göra så mkt över telefon=P så nu måste man bara hänga upp skiten å hoppas att d hinner torka till imornbitti=D

Saknar Gävle redan, hur ska detta gå... men snart e ja tillbaka med mina sötnötter igen=D och nu ere iaf bara typ 17 dagar kvar till ja å jeanbanan ligger i poolen me en paraplydrink å njuter av det lugna livet, för när ja kommer hem från bulgarien väntas d hårda livet med Nollning som ja hade tänkt å vara me på för engångs skull..måste bara damma av min stackars Overall som hänger nere i källarn först:D

Nä natti natt=D

Kommentarer
Postat av: emma

blire inge Gävle? Puss<3

2010-08-02 @ 09:38:56
URL: http://emmi08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0