Mardrömmar och illamående

Mår illa och kommer säkert drömma hemska mardrömmar om att ja blir stenad inatt, d va länge sen ja grät så mkt av en film.. kan bero på att denna film var verklighetsbaserad och väldigt grov. Efter att ha sett denna film får jag verkligen lust att börja engagera mig i mänskliga rättigheter, man tar så mkt förgivet när man e född och uppväxt i sverige.

Kan verkligen rekomendera filmen The stoning of Soraya M.






Sådär nu ska ja lägga mig å försöka bli av me illamåendet, ja visste att ja inte skulle kolla på den här filmen innan läggdags men ändå så gjorde jag=S

Ihelgen väntas iaf jobb 13-21.. sedan 7-16 på måndag å då kaanske ja får åka hem på kvällen.. hoppas på d iaf=D

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0