Ny vecka

Ny vecka börjar me ont i halsen=( har iaf haft en riktigt trevlig helg även om d inte riktigt blev som jag tänkt mig.. Fredagen blev det kåren med sanna å emma, skitskoj även om ja hade grymt ont i magen, men d va riktigt skoj att min gumma följde med, tog dock inge kort i fredags tråkigt nog=( i lördags så kom flickorna hem till mig å förfestade för att sedan gå till heartbreak, hade riktigt skoj även där, även om jag nog kanske vart lite föör full kanske, kanske borde sluta gå ut, känns bara som man gör dumma saker å folk blir sårade=(
Söndagen spenderades mest hemma med undantag för en lunch med trevligt sällskap å sedan en tripp till sanna en sväng å lämna lite saker för att sedan återigen få besök på kvällen för å kolla film.. men d tog dock inte lång tid innan vi båda somna i soffan.. sov oxå väldigt illa i natt, varmt som helvetet å en hals som känns som taggtråd, så när klockan ringde 5,30 så va ja ganska glad att d inte va jag som va tvungen att gå upp, utan jag fick gå lägga mig igen å sova vidare till kl 10=D

Dagen har spenderats med pyjamas i soffan, men skulle behöva ta mig ut å handla.. ett ganska stort projekt när man inte mår 100.. jag som hade bokat skivstång till kvällen också, d va bara å glömma d oxå=(





Så här kul tycker flickorna d är att prova min bh





Nu väntas dusch å handling, måste ju köpa lite skrivblock till imorn oxå.. e ju så bra förberedd på skolan så man har ju lixom tänkt på allt.. noooot


Kommentarer
Postat av: sannapanna



in med korten på facebook istället!! ;)

2010-08-30 @ 15:29:35
URL: http://sannalundbergh.devote.se
Postat av: sannapanna



in med korten på facebook istället!! ;)

2010-08-30 @ 15:29:49
URL: http://sannalundbergh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0