Packar


Så här ser d ut i min väska just nu.. vadå huvudvärksframkallande=/  Kul att väskan väger 20 kg redan, å ja vet inte va ja ska ta bort, behöver ju sakerna, om inte i bulgarien så behöver jag ju dom i gävle, å dit åker jag ju direkt från arlanda n'är ja kommer hem:S men ja skyller på att d e träningskläder å träningsskor som väger så mkt.. jeanette vill ju att vi ska träna därborta så då vare bara å packa ner skiten för syns skull;)
Har iaf vart på jobbet idag å lämnat en jävla garagedosa som jag glömde lämna in igår när ja jobbade, å så va ja förbi stan å växlade pengar å köpte mina första högklackade skor, så får se hur lång tid d tar innan ja bryter fötterna i bulgarien;)
Har jag köpt nått å ha på planet imorn, näää för d har ja helt glömt bort så duktig ja e.. men men

Nu blire till å fortsätta min packning, måste ju sova tidigt idag, ska ju upp vid 5 imorn, men läre väl ändå inte kunna sova inatt om ja känner mig själv rätt..
Får se om ja kommer åt nån data i bulgarien annars blire inge mer bloggande förns ja kommer hem igen om 1 vecka..


Kommentarer
Postat av: Caroline

Have fun darling!!! :D

2010-08-16 @ 21:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0