The bitch is back in town=D

Hemma i gefle igen efter en lång dag på jobbet, sjukt jobbigt å vakna imorse kan ja meddela, började ju 7 å gick å la mig typ halv ett=S
Men efter jobbet så vart d först grillat och sedan skogsbärspaj till efterrätt.. god mat och trevligt sällskap har jag haft med mkt skratt, mer än så kan man ju inte begära,, idag kom jag på att skratt är underskattat för hälsan.. tror nog  även att d e  bättre än situps oxå=D Efter en trevlig kväll lämnade jag storstaden för att återigen komma hem till min älskade lägenhet å mina sötnötter igen=)
Denna gång stannar ja till lördmorgon.. jobbar nämligen lördag å söndag.. sedan semester, bulgarien på tisdagsmorgonen.. =D


This bitch is back..
Tant Grön på Onsdag förhoppningsvis me gummorna=)


Kommentarer
Postat av: Caroline

:D Hoppas du får en trevlig vistelse i hemstaden din :D Krama om alla söta från mig!! =) Åh snart får du äntligen åka iväg på semester:D härligt ju!! =) <3

2010-08-10 @ 07:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0