IQ 2

Jaha då har man vart smart igen då, tror ja aldrig kommer lära mig.. för 1 år sedan parkerade jag så fint vid skolan å då fastnade jag ganska bra, däcken ville inte riktigt samma som jag så där satt ja fast tills emma å viktor fick komma å GRÄVA upp mig.. å vad gör ja idag, parkerade på EXAKT samma plats igeen å FASTNADE igeeen.. efter typ 30 minuters kämpade kom en kille å hjälpte mig, han tyckte synd om mig och tyckte ja hade bra teknik så han ville va snäll för d brukade han inte vara i vanliga fall.. kul å höra lixom haha.. så nu ska ja ALDRIG mer va så dum å parkera där igen=S

Igår vare iaf heldag me sanna, först skola sen shopping och sist middag me tjejerna på brynäs hos sanna.. hittade massa fint till lägenheten så nu vill ja bara flytta.. men har ingen lust å packa så d går lixom inte riktigt ihop:P

Nä nu blir tvmys så får ja se va man hittar på;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0