Länge sedan nu

Ja vet, d va länge sedan ja skrev nått nu, men har lixom inte haft lust.
Vad har ja gjort då, inte mkt faktiskt förutom att ha jobbat å haft praktik. Äntligen har ja jobbat klart mina 3 helger på konsum för den här gången, så nu behöver ja inte se jobbet förns på julafton nästa gång.. kul julklapp, så jäkla struligt på jobbet d e nu, så ska söka nytt jobb såfort ja kommer tillbaka till gävle=/ praktiken går iaf bra, har kommit in i rutinerna så d e ganska skoj faktiskt men rätt så enformigt å långsamt ibland oxå så ska bli skoj å komma tillbaka till skolan å få umgås lite me mina favoriter igen.. måste ju även hälsa på sanna å puttes nya place, de nyblivna brynäsborna=)

Börjar även känna mig lite smått stressad då ja har mkt att stå i när ja kommer hem igen, ska hinna å packa ihop å städa hela min lägenhet till nyår oxå, flyttar ju till min nya lägenhet den 2a januari, samma dag som ja kommer hem från vemdalen.. men men allt går att ordna bara man anstränger sig=D så direkt ja komme hem ska ja ta tag i min roliga källare som ja inte ens kommer in i.. blir nog tippen ett antal vändor kan ja tänka mig.
Har även sett ut ett nytt köksbord som ja förmodligen ska köpa på tisdag också, ett klaffbord i samma färg som vardagsrumsbordet, ¨får ju lixom inte plats me mitt gamla nu när ja flyttar till mindre, inte alla som flyttar ner sig i storlek=P men men  d blir nog bra, kommer ju iaf få mitt KÄRA badkar å d e det viktigaste.. d e där ja kommer att bo mesta delen av min vakna tid=D

Å just d, imorse när ja skulle till jobbet så var d någon jävel som hade brytit mitt tanklock å snott bensinen så ja hade ingen kvar, skitskoj när man ska iväg till jobbet, så d va bara att åka till statoil  å tanka=(


Kanske inte världens snyggaste men d e nog ganska praktiskt när man skall bo litet och samtidigt kunna bjuda över folk på middag=D och som sagt så ere samma färg som soffbordet så d blir inte en massa konstiga färgblandningar..


Kommentarer
Postat av: Caroline

kommer bli tjusigt tjusigt!! :D Men vilket pucko som tagit din bensin! :S Ej ok! Händer mycket nu gumman!! =) Men du kommer klara det galant!! <3 Åh så får vi kramas lite i Vemdalen också :D wiie

2010-12-06 @ 12:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0