Plugga?

Hmmz denna söndag var ju tänkt att plugga heeela dagen, har ja gjort d? nääää:S istället blev d valbo me sanna, först owes å sen shopping i valbo å hämta ut nyårsbiljetterna.. d börjar närma sig nu, så vi måste bara fixa roadtrippcd först så vi har nå  bra å lyssna på under den låånga färden till vemdalen, väl framme väntar välförtjänt Afterskii=D

Igår hade ja iaf en toppenkväll me min fina gumma, först va vi här en stund å sminka oss å gjorde oss fina för att sedan gå ner till Olearys på stan å käka, mkt trevligt måste ja säga=D

Så seegt, jag som trodde vi va lediga imorn från skolan men nej nej, här ska d börjas redan kl 8.30.. kunde dom inte haft föreläsningen liiite tidigare lr=S jag som ska plugga heela dagen imorn, aja d får väl gå iaf..

Nu blire till å börja skriva lite grann på skiten för kl 21 ska ja se film=D


Just ja, jag har sån sjuklig abstinens efter min kära kisse oxå, mår så dåligt över att ja inte har kunnat haft henne hos mig.. måste nog ta upp henne en stund nu i vinter när hon ändå inte går ut..
Trodde inte man kunde sakna en kattskrälle så mkt som ja gör, tycker ju mest om hundar ivanliga fall, men just den här katten e d nå speciellt me.. <3

Hej svejs:


Kommentarer
Postat av: Caroline

Lycka till på föreläsningen söt :) Hoppas det går bra att plugga resten av dagen också :) Klart du ska ta upp katten:) Hörs i dagarna!! Massa kram!

2010-12-20 @ 08:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0