Städerska?

Nä skulle inte tro att ja skulle passa bra som varken flyttpackare lr städerska, fastnar mest i soffan framför datan.. har iaf ghort nästan klart i köket=) skulle behöva göra badrummet nu, men hmmz orkar man=P

Idag har jag spenderat dagen på gävle sjukhus med min gumma å min lilla favoritpojke som e sjuk:( stackars casper har ju haft feber sedan i måndags å d vill inte ge med sig så idag va vi där å tog massa prover å han va så duktig.. men d skar i hjärtat när han va så ynklig å va ledsen=( inge roligt att va på sjukan varje dag så hoppas verkligen han får nått imorn så han blir frisk..
Men d va iaf väldigt mysigt å få umgås med dom idag, åker ju hem till stockholm imorn, platsen var väl dock inte den roligaste.. men men=)


Så nu hoppas jag verkligen att han blir frisk å pigg igen och att fina familjen får sova inatt<3


Nu blire ett sista städryck innan sängen, imorgon blire stockholm.. bakning står då på schemat=)

XoXo


Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja fy hörde att han inte mår bra alls :S Hoppas verkligen att han blir bättre!!! Familjen behöver lite julefrid!

Gumman kör försiktigt ner i morgon det är halt som sjutton på vägen!! Iaf när jag och far åkte upp igår!



Vi hörs i juldagarna :D <3

2010-12-22 @ 23:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0