Bedtime

Trött i huvudet och ubertrött i benen, kom hem för nån timme sedan från jobbet.. kan säg att d var jääävligt varmt där=S
Jag har kommit på att om jag inte sover bort hela dagen när jag ska jobba, utan tar mig en morgonpromenad innan jobbet så går tiden mkt snabbare när jag väl jobbar.. man får så mkt mer energi av att vara ute å röra på sig än å ligga å titta på tv innan jobbet..
Nu blire sängen och en bra bok.. bäst å sova tidigt om man ska orka upp tidigt imorn=D



Saknar gävle, saknar mina söta vänner, saknar min lägenhet OCH så saknar jag Party.. kan inte skolan börja snart så man får leva lyxliv igen=D


Kommentarer
Postat av: caroline

hahahhaha underbart sagt! "kan inte skolan börja igen så man får leva lyxliv" hahahah sötnöt!

2010-07-04 @ 06:50:14
Postat av: marie

hehe jaa men d e ju lyx å plugga, man dör ju av uttråkenhet av å jobba, lr iaf å jobba på coop.. tror du nog har lite roligare än mig;) men du e vaken alldeles för tidigt=P

2010-07-04 @ 09:36:27
Postat av: emma

snart e du tillbaka till ditt lyxliv:) å då ska vi grilla på vår tomt ;D hehe

2010-07-04 @ 09:45:59
URL: http://emmi08.blogg.se/
Postat av: sannapanna

saknar diiiig

2010-07-05 @ 10:49:46
URL: http://sannaluundbergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0