Dags å sova kanske?

Sådärja hemkommen från en till stackars levermördare.. har iaf haft en trevlig kväll me Ida, först var vi hos henne å sen gick vi till josse som fyllde år=) grattis.. sedan vart d heartan, ja fick låna Stickan av emma, han funka super, lite ringrostig bara.. me tack för lånet, nyckeln återkommer om några timmar, å hoppas ni får sova inatt=D
Kan säga att jag var sjukt duktig idag iaf, kände knappt igen mig själv på heartan.. tror jag var för nykter, inte lika skoj när man ser alla andras misstag å felsteg.. nästa gång ere min tur, även om man kanske gör vissa pinsamheter=D
nu ere iaf dags å sova för imorn väntas jobb=S

Kommentarer
Postat av: sannapanna

RING MIG!

2010-07-31 @ 08:49:40
URL: http://sannaluundbergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0