Fredagsmys=)

Äntligen hemma igen efter en skööön joggingrunda i den underbara naturen, saknar faktiskt den uppe i gävle.. öppna fält och mysiga stigar, heelt perfekt när man vill ut å röra på sig... har kommit ut på rundan 3 gånger den här veckan å så måste ja ut imorn å söndag innan jobbet oxå.. e väl kanske inte lika bra som som spinning men ja hoppas d ger lite effekt iaf på all glass ja tryckt i mig nu i sommar=)
Sitter nu har fredagsmys i soffan me mig själv å njuter av lugnet å kollar film.. fredagens gotta består av vattenmelon, jordgubbar å äpple=)
Nä nu ska ja kolla vidare på filmen innan ja missar handlingen helt, dålig vana ja skaffat mig på sistone.. data å film e ingen bra kombo;P


Underbar kväll i solen med granholmstippen i bakgrunden.. mördarbacken=D


Utsikten från granholmstippen för några dagar sedan, där nere sprang jag idag och dom andra dagarna=D

Just d jag jobbade 7-16 idag, d borde vara förbjudet å börja så tidigt.. d borde vara ännu mer förbjudet med bilköer, ja som trodde att stockholm hade tagit semester men ack så fel man kan ha..


Å ere något jag hatar så ere andra bilister och köer, ja e en riktig Typ-A personlighet vid dessa tillfällen, å inte blire bättre när d är lika varmt i bilen som det är i helvete.. så d e tur att jag är evigt tacksam att ja har en bil så därför ska ja inte klaga på sådana här småsaker;P

Nä nu blire sängen istället, filmen e seeg=)
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: caroline

hhahahahahh Bilköer is the vorst!! Blöö för dom! Är också en riktigt TypA människa som vi pratat om haha.. Va mysiga joggingrundor du tagigt =) Duktigt av dig!! =) Nehe nu blire jobbjobb!! Miss you söt ses snart!! =) kramar om!!

2010-07-03 @ 09:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0