Godnatt=D

Dags å krypa till kojs efter en lååååång dag, åkte ju direkt ner från gävle med tåget imorse till jobbet.. Har vart supertrött hela dagen, så nu ska ja fasiken låta min lever vila fram till bulgarien, å jaa veet at ja sagt d förr, men nu måste ja nog d för annars kommer den skrumpla ihop..=S
Men lätt å sova när dom har suuuperhög musik utanför balkongen, låter som afrikanska trummor, skiitskoj nu när man e så trött, å d e ännu roligare när dom höjer musiken ytterligare hela tiden=/
Måste även bli bättre på å träna nu när ja e i stockholm, så imorn får d antingen bli gymmet lr en löptur om jag orkar ta mig upp från sängen imorn;)

Å just d, ja tror d börjar bli illa när ja inte behöver visa legg längre på vare sig heartan lr systemt, d måste betyda att jag börjar se gammal ut.. jag tycker ju att ja ser så mkt yngre ut än alla andra ii min ålder, men tydligen inte=P


På väg till heartis för en riktig skoj å händelserik kväll;)

Godnatt gott folk, the bitch is going down=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0