Hemmamys=)

Sitter hemma i soffan å har precis målat naglar å har lite allmän myskväll med mig själv.. dagen har spenderats först med sanna nere på stan å sen hemma hos henne.. jätteskoj å få snacka lite skit igen=) sedan vart d cykling tll hemlingby med emz för å gå 6km spåret, jättemysigt, dock vart vi uppkäkade av broms å mygg, inte liiika trevligt.. efter d har d bara vart soffan som gällt.. kläder å städning har ja inte orkat med.. kom på att d e lika bra å städa lite närmare fredagen då jag får finbesök, annars läre jag ju hinna stöka till igen=P

Å sen ere ingen vanlig dag ida för d e Jeanettes födelsedag hurra hurra hurra=D
Grattis gumman=D


Kommentarer
Postat av: caroline

Vill också mysa och gå 6km men till höööst så :D Saknar er i Gävle!

2010-07-21 @ 08:15:15
Postat av: emma

snart e det en golfrunda me min favvo :D pöss

2010-07-21 @ 11:42:32
URL: http://emmi08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0