Sängen

Hemkommen från en låång dag på jobbet, missade all sol som vanligt.. Snövit here I come för resten av året;) Imorn blire jobb 13-21,15 å innan jobbet ska d hinnas med en massa slavgöra, d ska packas,städas,  släpa ner allt till bilen å d ska tränas..måste även hinna tanka bilen för efter jobbet blire körning till mitt älskade gävle.. så känner mig en aning stressad inför morgondagen=/ men sooom jag längtar till min lägenhet nu, å alla söta som e däruppe, synd bara att ja inte hinner me å träffa sanni å ida imorn.. men men får ta igen d senare i sommar=D
Å sen börjar d även närma sig cappikulans dop, tänk att trollet redan är 5 månader snart, tiden går så sjuukt fort=) å på fredag kommer min kära sambowife tillbaka till mig oxå, myyys.. så skönt att någon förstår mig när ja säger att d e socialt att umgås samtidigt som man håller på med datorerna=D
 
Dags för sängen å min bok, lika bra å sova itid om man ska orka med morgondagens slaverier;)
Godnatt


Dop för ett år sedan, här med Gudfar och River=D
Å på lördag vare dags igen, börjar nästan bli Dopvan vid d här laget;P


Kommentarer
Postat av: emma

Mys att du kommer upp nu :) vi lär ju ses på Fredag då? kör försiktigt ikväll, puss

2010-07-08 @ 09:21:44
URL: http://emmi08.blogg.se/
Postat av: mammsen

vilka fina killar och sakna mig inte för mycket <3

2010-07-08 @ 20:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0