Solsting

Jahapp då va den här underbara helgen slut då, å den har gått alldeles för fort=( Fredagen spenderades me emz först på stranden å sedan var ja iväg till terassen med viktor, emma, cappi å henke.. vart bjuden på maten av viktor å henke i present, Tackar=D på kvällen kom sedan min kära sambo upp så då vart d kvällsmys å skitsnack.. Lördag var det dop, verkligen jättefint=) kvällen spenderades först ute i torsåker med hämtmat å trevligt sällskap.. lördagskvällen avslutades med utgång till heartis me carro jeanette, riktigtskoj vare=) å idag har vi legat på stranden hela dagen, lyckades även bränna mig ganska bra=/ å sist men inte minst avslutades denna kväll med helkväll med emz å cappe.. vi fixade käk å kollade film å fotboll=D 
Kan inte direkt klaga på denna underbara helg, har nu samlat på mig en massa energi för att orka åka ner å jobba nu ett tag..usch va ja kommer sakna min gumma å mitt troll nu=(
 
Torsåker kyrka 10 juli


Terassen








stranden

Så nu ere dag för sängen=) godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0