Tröttmössa

Vill gå sova men orkar inte, har haft några jättemysiga dagar ute i rånäs hos brorsan.. d har hunnits med allt möjligt, stranden, gubbfotboll, grillning shopping i uppsala och även hundvaktning=D Ibland känner ja verkligen att jag måste samla energi å då ere super att bara åka iväg några dagar å bara få hare mysigt å trevligt me nära å kära=D
Idag har jag även jobbat, jobbade 13-21,15 samma tid även imorn.. sen 9-16 på måndag å sen leeeedig en vecka så då ska ja till gävle, ska bli så skoj, dock inte lika skoj att ta reda på allt stök som ja lämnade när jag åkte ner till sthlm sist.. men d får man ta när man e lat å inte orkar städa=D

Nu väntar sängen på mig så måste resa på fläsket å gå borsta tänderna.. måste försöka somna i tid så ja inner ut å springa innan jobbet imorn;)

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0