25 år

sådär då var första dagen som 25 åring avklarad.. den har spenderats först me emz å cappe på prommis, sen stan en sväng sen hem till p-napp för att sedan invänta mitt lilla troll som ja skulle passa medans morsan å farsan var å skrev kontakt på sitt fina hus, e så glad för deras skull.. hus, volvo, vovve å barn, inte illa pinkat för att va inte ens 25 år fyllda.. Grattis till husköpet mina söta=) iaf, så gick d jättebra me cappe, han va så go, vart lite akut hungrig där ett tag men d va enkelt åtgärdat för efter det så somna han så gott på mig, så då låg vi å myste, lr han sov å jag läste bok=D när föräldrarna hämta upp trollet så kom sanna på besök så vi käkade å snackade skit å sen avslutade kvällen me en lååång promenad, superskönt väder så måste passa på va ute medans man kan=D


Världens sötaste toktroll=D
Hela 4 månader imorn e han, tiden går ju så sjukt fort, å snart ska han döpas oxå å då måste gudmor hans va snygg å smal så nu måste ja  nog lägga på ett snabbryck. Han ska ju inte få skämmas därframme stackarn, men som tur e så kommer han blända alla me sin skönhet iaf ;)


Å en bild på toktanten=D


Kommentarer
Postat av: eva-lill

vilka snyggingar <3

2010-06-15 @ 19:49:46
Postat av: caroline

Ne verkligen inte illa pinkat :D

2010-06-15 @ 21:31:14
Postat av: emma

världens bästa gudmor <3 <3

2010-06-16 @ 09:01:00
URL: http://emmi08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0