baking some caking=D

jahapp va har hänt idag då? sommarlovets första dag har bestått av morgonpromenad me emz, lunch me linn å sanna sen träning, efter det blev d grillning me carro, emma å viktor å dom små trollen=) kvällen avslutades med bakning av bullar, typ 90 st vart d, så nu e ja heeelt slut i ryggen å har äntligen satt mig i säng/soffan.. ja å carro avnjöt en liten bullfika såhär på kvällsvisten.. bulle å mjölk, mumma=D
imorn ska vi passa trollet en stund medans morsan e å fixar håret hos frissan så d ska bli mys=D


Tur att cappe vart söt när tanten ser förskräcklig ut=D


Gladast av alla=D


Min sista ansträngning resulterade i färglösa bullar.. men va gör d när man har typ 70 bullar i frysen=D


Nä nu ska pesionärerna sova, carro stackarn ligger redan å sover här bredvid me datan på magen å väntar på lite bilder från mig..=D

Natti natt


Kommentarer
Postat av: Anonym

ser kanongoda ut stackars mig hehe

2010-06-11 @ 08:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0