Bröllop

Hmmz finns inte så mkt å kolla på så sitter å kollar på victorias å daniels bröllposmiddag, vadå patetisk=P men fastnade iaf framför tvn, ganska kul å å lyssna på dom samtidigt som man kollar datan=D snart ska ja försöka slita mig från tv å data och göra mina dagliga situps och sen krypa ner i sängen=) har ju gått å blivit förskräckligt morgontrött..
Har iaf vart å jobbat idag 13-21 å d var faktiskt ganska kul idag, alltid roligt när man får höra komlplimanger av kunderna=) jobbar även imorn, sen direkt hem till gefle för å åter träffa mina fina igen.. måste även hinna med MASSA träning för snart ere ju midsommar å massa snask så då måste man göra sig förtjänt av allt gott som helgen kommer erbjuda=D

Midsommar förra året, och det var även då vi misstänkte att d bodde ett litet troll i min gummas mage=D

Gonatt för mig=D


Kommentarer
Postat av: caroline

Kommer sakna er på midsommar!! Ja jag blev också tokrörd av brölloppet!! tycker de va supervackert! :D Härligt att du hade en rolig dag på jobbet gumman!! :D Kör försiktigt ikväll!! <3

2010-06-20 @ 11:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0