=D

Mitt humör ha äntligen börjat komma tillbaka till mig och d känns skönt=D ida har vi först vart i skolan för lite oppneringsförberedelser inför imorn, å sen vart d stan me sanni.. snabbträning hann ja med å sanna åkte hem å gick ut me molti, sen tillbaka till stan för vidare shopping.. hon shoppa loss rejältm hann knappt me.. men försökte iaf stoppa henne ibland men d gick inge vidare då hon tyckte alllllllt va såå nödvändigt=D jag köpte iaf en kjol som ja tänkte ha på lördag, då de e feeest.. längtar=D sedan fick ja käk på waynes, en foccacia.. god men säkert inte d bästa för formen.. men ska ju iaf träna resten av veckan oxå.. efter shoppingen cyklade vi till sanni å gick en prommis me hunden å sen kom ja hem vid åtta å sen dess har d vart tvtittande.. städningen min lyser me sin frånvaro, uschaaaa..men ska ta tag i d imorn, för då kommer ju frugan tillbaka å ordningen e därmed återställd;)


Sanna tycker om linnen, å detta fina linne hittade vi på Cubus.. lite annorlunda kanske=P


Kommentarer
Postat av: caroline

superfin juh :D japp idag kommer jag ;) hahah ses senare söt!! En till två dagar sen har vi äntligen sommarlov!!! :D woooohooo

2010-06-09 @ 09:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0