Dear John

Min tycka synd om migsjälv fredag blev trots allt ganska mysig.. laddade ner massa filmer å har legat i soffan å myst.. såg nyss Dear John, som ja egentligen skulle sett me jeanette idag på bio, men d vart ändrade planer så d vart till å se den hemma istället.. å gasch vilken fin film, undrar om ja någonsin kommer hitta en sådan goding som bryr sig om mig lika mkt som han gjorde i filmen.. ibland ere bra me såna här filmer för då kan man drömma sig bort till sånt som jag annars inte tror på längre=) men jag rekomenderar starkt den här filmen, å jaja även om du sanna inte tyckte om den här filmen så va den suuuperfin, d va bara inte din smak=P


Dear John

Channing  Tatum

Nu ska ja kolla vidare på Rush hour, först får man drömma sig bort till en romantisk film för att sedan kolla på nå skoj=D


Kommentarer
Postat av: caroline

Klart du kommer hitta godbiten söt!! :D Du är bästa Marie!! <3

2010-06-19 @ 07:56:22
Postat av: sannapanna

meeen, jag sa inte att filmen va dålig.. va bara inte min smak, lite seg & putte var med så jag kunde inte grina ;) hahahha! jag tycker fortfarande PS i love u är bäst.. och om du ska se en RIKTIG grinfilm så ska du se "hachiko a dog story" baserat på en sann film.. ruggigt bra. grina från början itl lslut ;)

2010-06-19 @ 17:40:48
URL: http://sannaluundbergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0