Helgen som han däruppe glömde=S

Sådär nu sitter man äntligen i sin säng efter en mardrömshelg.. usch va ja inte gillar jobbhelger, å absolut inte södermalmsbor=( Idag ere riktigt tycka synd om mig självdag,allt som gått fel HAR gått fel=S nu ska ja lägga mig i idee resten av natten och resten av dagen även imorn.. ja som skulle hämtat med mig hundarna, men vissa personer blir man ju bara för trött på, har även en liten del i d själv men mest skyller jag på dom=S

Å sorry carrogumman att ja inte svarat på ditt sms, körde bil å va sur, men saknar dig häruppe iaf... å snart kommer du<3


Tror nog denna skulle passa ganska bra på min skuldra, känner mig som honom nu iaf


Kommentarer
Postat av: emma

haru kommit hem till Gävle?? Puss

2010-06-07 @ 10:21:22
URL: http://emmi08.blogg.se/
Postat av: caroline

men hjärtat då!! va trist att de blev en så knasig helg!! :/ kommer i morgon !!:D mys full ut!! =) Lycka till i skolan idag =) <3

2010-06-08 @ 09:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0