jahapp

Sitter i tränigskläder, så som jag gjort heeeela dagen, ångesten e ju ganska nådig om man säger så.. så får väl ta igen träningen resten av veckan=) har iaf vart ute på prommis me lisa å emz, sen mysstund hemma hos emz å cappe, å shit va han växer, så kul å se.. han skrattade högt å va en riktig glad liten tok idag=) just d besällde även tid tll barnmorskan, måsteförsöka få bättre piller, mitt humör e inte å leka me nuförtiden, har aldrig haft så mkt humörsvängningar som nu, riktigt jobbigt=(
 sen va ja iaf iväg å storhandlade d behövdes kan ja säga.. bara storstädning kvar nu, snart kommer ju frugan upp igen å då måste d va fint, kan ju inte se ut som en svinstia som nu.. efter d vart d P-nap för att sluta kvällen nere hos grannen där d va tjejmys, trevligt trevligt=)
Nu ere opponeringsläsning som gäller vilket inte e roligt, huuuur många sidor som helst å ja orkar inte läsa en enda sida:S


Å by the way, om ja någonsin ska gifta mig så ska ja gifta mig me den här gobiten, å jaa sanna han e paxad till mig.. du kan inte paxa alla;)

Gonatt:D


Kommentarer
Postat av: sannapanna

kan ja väl ;)

2010-06-07 @ 22:52:19
URL: http://sannaluundbergh.blogg.se/
Postat av: marie

haha nää några måste du ju lämna åt mig ju;)

2010-06-07 @ 23:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0