Lunchbreak=D

Lunchtime.. sitter å gör d sista på uppsatsen.. kommer hoppa av lycka när den e klar=D men d har iaf vart mys å haft linn å sanna här, även om d vart drygt å hålla på me uppsatsen ibland.. mkt skratt har d blivit iaf=D
Igår vart d avslutningsquizz, å vi som skulle va nyktra igår.. hmmz så vart d ju inte riktigt, men inte vart man bakis imorse iaf som tur va.. klockan 10 kom sanna å linn, å sanna va liiite sliiten.. som vanligt när d gäller henne å alkohol=P
Just d va ute å sprang igår i boulongen, kände mig så duktig så tänkte ta en sväng på gymmet oxå, dååligt omen för när ja kom dit å tagit upp mitt friskiskort så försvann min plånbok med båda mina visakort i.. skiitkul verkligen, tänkte nästan lägga mig på gatan å gråta=S
Kvällen vet ja inte va den erbjuder, ska nog bara ligga å slappa i soffan å njuta av lugnet inför jobb ihelgen=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0