PMS

Idag har ja inte vart roligt å umgås med.. iaf för stackars linn å sanna, vaknade upp som en riktig bitterfitta, fattar inte varför, ja som känt mig så glad den senaste tiden.. så jag ber om ursäkt för mitt otrevliga jag mina söta vänner=D efter pluggningen vart d P-nap å sen en välbehövlig promenad med min kära.. å då vart ja glad igen, min gumma e bra på d där å göra mig glad=)

 
Så sjukt att d va över 6 år sen ja å min gumma tog studenten å över 10 år sen vi började hänga, å lika sjukt att jag stalkade henne heeeela vägen till Gävle, å ännu konstigare ere att hon fått fram världens sötaste bebis, känns lika overkligt varje gång ja ser min lille favoritbebis, känns som han funnits med oss hela tiden men ändå inte.. konstigt  d där=D


Kommentarer
Postat av: emma

du e bäst gumman<3

2010-06-04 @ 10:21:19
URL: http://emmi08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0