Sex and the city 2

Sitter å rastlösar mig som vanligt.. vill gå sova men kan inte riktigt få ro till å göra d som vanligt:/ men iaf så har dagen vart lika skön som alla andra dagar, med andra ord har jag vart ute å solat i vanlig ordning me emz, sedan träning, hem å duscha å käka för att sedan cykla till sanna å snacka skit innan vi cyklade in till stan för å kolla sex and the city 2.. vart bjuden av sanna i födelsedagspresent, tackaar gumman=) filmen var superbra, höll på dö av skratt ibland, vissa filmer e bara som gjorda för mig.. å nu har ja kommit på att d e lika bra att leva solo tills man blir gammal så man kan leva livet som samantha.. tydligen tycker sanna att ja har samma elaka humor som henne, men d gör inget för ja diggar henne sjukt mkt=D Å så vräkte ja i mig en masssssa popcorn så nu vill ja inte se popcorn på väldigt låång tid, uscha.. så imorn blire till att åka till hemlingby med pimpen å bränna lite fett.. ska ha kvalitetstid me pimpen då matte hennes ska gå å mysa i boulongen me en massa barn utan henne=)
Just d ja började rensa mina lådor när ja kom hem från bion, 3 lådor avklarade å herregud va ja e tråkig, har ju 90 % svarta kläder.. tänkte även ha på mig svart på midsommar kanske, tråkig som ja e;P

Aja godnatt=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0