Shoppingförbud

Nu har jag utfärdat shoppingförbud på mig själv, har snart shoppat upp mina födelsepengar ja fick när ja fyllde år=D massa fint har d blivit, men nu får d räcka om ja ska få plats me allt=D just nu mår man ju psykiskt dåligt i all den röra jag har försatt lägenheten i.. så d måste ja fixa imorn lr på onsdag, även hinna tvätta.. älskar sommarlov, för d betyder att jag kan boka tvättstugan NÄRSOMHELST typ, för alla e ju bortresta nu=) just nu sitter ja me slingmössa på huvet å ska bättra på min zebrafärg till midsommar, men ja e ju alltid så dum som börjar me slingorna så sent för nu kommer ja ju få sitta här hela natten:S
Innan ja va å tränade råkade ja gå in på stadium å självklart hittade ja carros fiiiina blå adidaströja till halva priset, självklart vare 1 kvar och självklart vare i min storlek så den var bara tvungen å följa me hem;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0