Trevlig dag

Sitter hemma i min kära soffa å ska snart förflytta min lilla rumpa till sängen=) dagen har iaf vart väldigt trevlig å händelserik.. som sagt d e mkt som ska hinnas me när man har sommarlov;) först har ja käkat lunch å solat i boulongen me min gumma å mina troll, mkt trevligt=) efter d vart d skivstång på gymmet, inte lika roligt, men dock välbehövligt.. hem å käka middag å duscha för att sedan ta sig vidare till Söderhjelmska för lite tjejmys.. med andra ord vart d en mycket trevlig dag=D
Imorn lr idag kanske man ska säga åker jag förmodligen ner mot rimbo för å hinna träffa pappsen å farmor å alla, å på fredag blire stan å bio me jeanette.. för att sedan jobba helgen på konsum=S






Nä nu ska ja gå lägga mig innan min mage kurrar ihjäl sig.. tänk om man ändå fick nattkäka lite, men ick här ere bara å vänta till frullen;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0