Abstinens å Klädångest

Sådärja nu har torsdagen kommit å det betyder quizztime... meeen va ska man ha på sig?? alltid samma problem, å ja som skulle haft heeela morgonen på mig å både plugga å hitta kläder, men va händer jo mobilen döör å klockan ringer inte=( måste ju gå till skolan om 1 timme så har ju inte överdrivet mkt tid på mig, att ja sitter å latar mig i siffan gör ju inte saken bättre, men d e ju faktiskt våra bästa år nu;)  

Har även sjuuk träningsabstinens just nu, har ju inte tid å va sjuk, kan ju inte träna=( å nu när ja vart sjuk så tror jag ju att ja får unna mig glass varje dag, vilket ja INTE får=S men men nästa vecka då blire ändring på de här.. =D 

Nä nu ere dags å hitta kläder till ikväll vill ju känna mig lite fin iaf då ja känner mig allmänt slaktad fortafarande=(

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0