Afro avklarad

Har vart iväg å tränat afrodans me emz, hmmz ja d va nog inte riktigt min grej d där, men d va okej iaf, nu vet ja iaf vart porrdansen på nattklubbarna kommer ifrån, ganska skojj;) men imorn ska ja få ta ut mig ordentligt på skivstång/kondition istället, funderar även på om ja ska köra ett spinningpass innan så man blir riktigt trött.. lite ångest över all skit man stoppat i sig ihelgen å d som kommer stoppas i nu ihelgen=/ Lite jobbigt oxå att hardy inte blivit bättre, jobbigt å träna när man har ont, ska väl ringa till doktorn snart men ja vill inte=(

En annan sak jag har tänkt på sistone e att ja ofta får höra lr har fått höra e att ja e för snäll å låter mig utnyttjas jämt så därför ska ja sluta upp me d.. e trött på att höra d då ja inte alltid tycker att d stämmer, så från och med nu så ska ja börja tänka mer på mig själv å va jag mår bäst av.. så får se om ja lyckas me d lr inte, nu ska jag bara leva livet=)

Nu måste ja sätta fart för snart kommer min söta carro hit, så ska bädda upp soffan å sätta på lite kvällste så vi kan ha lite måndagsmys=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0