Beach 2010 Vs Strip 2010?

Jag å sanna kom nyss på att vi ska komma i stripp 2010 form till hösten då d stundas en viss middag istället för beach 2010..  jag kom på att d e ju viktigare att ha en snygg kropp då än att ha en på stranden där man kan gömma sig bland alla andra människor.. ;) men eftersom ja inte e nån sån som brukar klä av mig sådär så får vi se hur d blir me den saken.. men d vore ju ändå skoj, för me alkohol vågar man ju göra ganska mkt roliga saker som man i normala fall inte gör=P
Idag har vi iaf inte gjort mkt nytta, sanna har vart duktig me vår uppgift så den e nästan klar å imorn ska vi göra nästa.. hon sover över inatt, mys=) vi har iaf käkat tacos å jag har även lärt mig lite mer om min mobil å laddat ner massa roliga appar.. d ni;) nu ska vi nog ut me moltas en sista gång så han får göra av sig en sista gång.. =D

Ja å Sanna i stripp 2010 form i höst;)


Kommentarer
Postat av: caroline

hahah sounds toppen tyckr jag!! :D kämpa på brudar !! :D



pusskram

2010-05-04 @ 12:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0