Beslutångest

Ligger å latar mig å försöker bestämma mig om ja ska åka till stockhom idag lr om ja åker direkt till jobbet imorn.. I-landsproblem lr vad? en stor disk väntar även i köket, vilket inte lockar heller, duschen väntar även den då ja inte känner mig allt för fräsch idag men inget orkar ja göra.. har iaf fixat till några uppgifter som skulle in idag, men dock inte gjort klart min egen uppgift:( usch på mig..

Nu ska ja fortsätta ligga död å tycka synd om mig själv.. nu blire även lugnt på festfronten fram till 22 maj, dvs inge alkhol får förtäras innan dess.. inge kul å tåla så mkt cider, alldeles för många onödiga kalorier å alldeles för jobbigt å dricka så mkt vätska=P


ryssen å irakiern;)


Kommentarer
Postat av: sannapanna

naw. vi är söta tsm <3

2010-05-07 @ 18:06:58
URL: http://sannaluundbergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0