Då vare dags igen

Tunntömning igår, sjukt kul.. men lite pinsamt vare då ja sanna å malin va dom enda som va utklädda=P sen att min käre Wilson försvann igår d gör ont i hjärtat:(  mina kläder satt inte heller på som dom skulle under kvällen, hmmz nästa gång sanna kommer på att ja ska va robinson cruse så ska jag vägra:P ikväll ere iaf fest igen, fattar inte hur ja ska orka, d tog emot kan ja säga att ta första drinken:P imorn så tror ja inte min mage kommer uppskatta två festdagar irad=(




robinson cruse=)





Wilson efterlyses


dagens outfit


slutligen en bild från idag, kvällens bakisface=)


Nu ere dags å fylla på mitt glas=)
XoXo



Kommentarer
Postat av: emma

<3

2010-05-29 @ 23:10:45
URL: http://emmi08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0