Dagens avancerade=D

Har precis tryckt i mig ost å skinksnitzel me potatismos.. har nog inte lagat riktig mat på flera dagar, så känner mig stolt att ja lyckades me detta;) sjuukt gott vare oxå, kanske inte världens nyttigaste men e man sjuk så får man unna sig god mat=)

Har även börjat skirva lite mer på min uppgift, måste ju bli klar me den till fredag då den ska in.. å imorn går ju heela dagen bort, först skola å sen fest så har ju inte tid å plugga imorn=(

Vill bli av me min tröga förkylning nu oxå.. så hoppas den försvinner till helgen åtminstone då ja ska jobba, ganska drygt å jobba när man e sjuk.. jobbar även nästa helg oxå så kommer åka ner till sthlm 3 helger i rad nu.. liite drygt kanske men men=)

Snart har ja även tvättid.. boring, måste även gå å flytta min lilla groda snart som står på datumparkering.. sen blire bara laata sig å plugga ikväll=D


Riktigt mumma=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0